259HP+347Nm@0,85bar on stock internals

Forced induction, NA tunning, exhaust, just performance

Moderators: daewoomofo, Moderators Group

User avatar
GsiTurbo
Super Moderator
Posts: 1791
Joined: Thu Mar 13, 2003 10:56 pm
Location: Edmonton, Alberta, Canada
Contact:

Post by GsiTurbo »

Dobra robota Klonek. Niezle stary, naprawnie fajne. Zaloz przynajmniej rowne polosie od Calibry - poprawi to tobie znacznie przyczepnosc przy ruszaniu. Chyba ze chcesz zainwestowac w LSD. Masz fotki silnika?
Image
__________________________
2002 Lanos 1.5 SOHC... stock!!!
Nubira2.2
Expert
Posts: 1325
Joined: Wed Nov 10, 2004 10:47 pm
Location: SouthWest, PR

Post by Nubira2.2 »

GsiTurbo wrote:Dobra robota Klonek. Niezle stary, naprawnie fajne. Zaloz przynajmniej rowne polosie od Calibry - poprawi to tobie znacznie przyczepnosc przy ruszaniu. Chyba ze chcesz zainwestowac w LSD. Masz fotki silnika?
damm

si es cierto esa fue la q vi en otro foro q corria 15.5 @ 105-106mph???

algo asi

pero si tiene todo d fabrica me da las esperanzas d correr mi carro asi :)

no tirara tanta fuerza pero por lo menos aguantara las 6-8 libras d presion
Image
Mitsubishi Eclipse GST 304whp 319tq @22psi w EVO 3 16G Daily Driven
DAEWOO Nubira 2.2L Turbo 217whp 204tq @13psi SOLD
klonek78
Junior
Posts: 100
Joined: Tue Jan 24, 2006 9:46 pm

Post by klonek78 »

rr__kroz123 wrote: From which car is the 2.5mapsensor from??

Thanx

Arvin
mapsensor is made my motorola (for car use) - MPX4250AP - and costs under 30$ ;)
DAEWOO NUBIRA II 2,0turbo (K04+2,5"exhaust tuned with SMT7) CDX WAGON 222222km so far :)
350KM@470Nm by GT28RS+N2O coming soon :D
klonek78
Junior
Posts: 100
Joined: Tue Jan 24, 2006 9:46 pm

Post by klonek78 »

Nubira2.2 wrote:
GsiTurbo wrote:Dobra robota Klonek. Niezle stary, naprawnie fajne. Zaloz przynajmniej rowne polosie od Calibry - poprawi to tobie znacznie przyczepnosc przy ruszaniu. Chyba ze chcesz zainwestowac w LSD. Masz fotki silnika?
damm

si es cierto esa fue la q vi en otro foro q corria 15.5 @ 105-106mph???

algo asi

pero si tiene todo d fabrica me da las esperanzas d correr mi carro asi :)

no tirara tanta fuerza pero por lo menos aguantara las 6-8 libras d presion
english please..... ;)
DAEWOO NUBIRA II 2,0turbo (K04+2,5"exhaust tuned with SMT7) CDX WAGON 222222km so far :)
350KM@470Nm by GT28RS+N2O coming soon :D
klonek78
Junior
Posts: 100
Joined: Tue Jan 24, 2006 9:46 pm

Post by klonek78 »

GsiTurbo wrote:Dobra robota Klonek. Niezle stary, naprawnie fajne. Zaloz przynajmniej rowne polosie od Calibry - poprawi to tobie znacznie przyczepnosc przy ruszaniu. Chyba ze chcesz zainwestowac w LSD. Masz fotki silnika?
http://www.daewootech.com/forum/viewtopic.php?t=6500
DAEWOO NUBIRA II 2,0turbo (K04+2,5"exhaust tuned with SMT7) CDX WAGON 222222km so far :)
350KM@470Nm by GT28RS+N2O coming soon :D
User avatar
PrecisionBoost
Super Moderator
Posts: 4437
Joined: Thu Jun 19, 2003 5:59 am
Location: Edmonton, Alberta, Canada

Post by PrecisionBoost »

Nice numbers....... I wouldn't count the D20 out yet..... the F20 is still used on quite a few turboed vehicles in the UK.... it all depends on whether your doing harsh clutch drops and stuff like that.... if you take it easy around corners and avoid dropping the clutch it should be fine.

Lack of traction might be your friend for now..... if you go with sticky tires you might end up overwhelming the tranny.
2010 BMW 335D
1994 Opel Calibra 4X4 turbo ( C20LET 2.0L Turbo )
2002 Daewoo lanos
Locked